شنبه, 08 اردیبهشت 1403
شنبه, 08 اردیبهشت 1403

روزنامه سفیر ایلام

[ شماره ۴۹۹ ]

سفیر ایلام |

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: هفت میلیارد یورو در حوزه نفت و گاز این استان از سال ۱۳۹۲ تا کنون سرمایه گذاری شده است.

به گزارش ایرنا ایلام ، جهانگیر رستم زاد روز سه شنبه در نشست شورای مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی با حضور مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید اظهار داشت: با وجود ظرفیت های عظیم خدادادی که در استان وجود دارد اما منابع داخلی بانک های استان جوابگو نیاز برای راه اندازی واحدهای تولیدی و سرمایه در گردش کافی نیست.

وی افزود: نتیجه همدلی و اهتمام تمامی مدیران استان موفقیت در حوزه اشتغال، جذب سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف از جمله نفت گاز و پتروشیمی بود.
 
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: ایلام رتبه ۵ پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی در کشور را به خود اختصاص داده است.

رستم زاد با اشاره به روزهای پایانی فعالیت دولت دوازدهم اضافه کرد: تا هر لحظه ای که پستی در اختیار داشته باشیم وظیفه داریم پیگیر مسایل و مشکلات باشیم.

وی یادآور شد: همدلی و همکاری خوبی میان مدیران وجود دارد که نتیجه این دستاورد موفقیت در حوزه اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف بوده است.

معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: همچنین در بحث اعطای تسهیلات اشتغالزایی روستایی با همکاری صندوق کار آفرینی و توسعه تعاون پرداخت های خوبی داشته ایم.

رستم زاد افزود: اکنون منابع داخلی بانک ها در استان کم است و نگاه به ایلام باید با حمایت بانک های مرکزی با اختصاص اعتبار افزایش یابد.

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید کشور نیز در این دیدار گفت: این صندوق در بخش های مختلف همواره برای ایجاد اشتغال با توجه به مسئولیت اجتماعی ورود کرده است.

اصغر نوراله زاده اظهار داشت: مجریان طرح ها هر میزان سپرده گذاری کنند ما ۲ برابر تسهیلات ارائه می دهیم و برای افزایش ظرفیت اشتغال و توسعه محلی پای کار هستیم و این اقدام در خوزستان و خراسان جنوبی صورت گرفته است.

وی یکی از مزیت های استان ایلام را مرز اعلام کرد و گفت: در این زمینه می توان کسب و کار های خوبی برای توسعه فراهم کرد و اعتبار مناسبی برای راه اندازی آنها اختصاص داد

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان